- Úvod
- OBCHODNÉ PODMIENKY
1 ) O registrácii
Prehlasujeme , že dáta slúžia len pre účely identifikácie pri nákupe vo firme Rostislav Pavlík - KOFIX a nebudú poskytnuté tretím osobám ani inak zneužité.
Objednávky je možné uskutočniť aj bez registrácie.
2 ) Prijatie a vybavenie objednávky , kúpna zmluva
Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom ( záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho ). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.
Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom pred vlastným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.
Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.
Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť po objednávateľovi požaduje náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou - e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktoré nebolo skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Ak tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.
Storno objednávky
Ak vykonáte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je potrebné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.
3 ) Druhy dopravy verejnými prepravcami:
Osobný odber
Objednávku je možné vyzdvihnúť v ten istý deň, za predpokladu, že objednaný tovar je na sklade. V ostatných prípadoch vás budeme informovať. Objednávky je možné vyzdvihovať iba v Českej republike na adrese Mokrá II. 353, 760 01 Zlín, v čase od 7:00 do 15:30, mimo túto dobu po dohode.
Tovar doručovaný Slovenskou poštou a UPS
Poštovné, pokiaľ nebude uvedené inak, je účtované vo výške 6 EUR pri platbe na dobierku, 5 EUR pri platbe vopred na účet. Väčšie balíky individuálne poštovné. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba u prevzatia!
POZOR! Ak je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť.
Zásielky posielame Slovensku poštou 2x do týždňa. Zásielka je doručená do 2-3 dní od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.
4 ) Spôsoby úhrady
Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy.
Predplatba - pri výbere tejto možnosti obdržíte zálohový list so všetkými údajmi k platbe. Tovar budeme expedovať po obdržaní platby na bankový účet.
Dobierka - objednaný tovar Vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti.
Osobný odber - platí v hotovosti pri osobnom odbere. Platba v Českých korunách, platba v Eurech po předchozí dohodě.
5 ) Reklamácia
V prípade , že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodené alebo nefunkčné, postupujte podľa reklamačného poriadku.
Výrobky , na ktoré sa vzťahuje právo uplatnení reklamácie musí byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté as náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.
V prípade reklamácie postupujte podľa popisu nižšie: Zašlite výrobok na adresu: FROGMAN s.r.o. P.O.BOX 901, Detašované pracovisko - Sihoť 911 01 Trenčín ( NA BALÍK UVÉST: „ Určeno pro Rostislav Pavlík, Mokrá II. 353, 760 01 Zlín“ ) Zásielka musí byť kompletný ( vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie ) a v stave, v akom ste ho prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť.
Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu.
Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený, alebo bude vrátená kúpna cena.
K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné.
Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.
Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijaté len riadne vyčistené .
U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky.
O vybavení reklamácie budete informovaný e-mailom. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedíciu balíka a termínu doručenia.
Ďakujeme Vám za čas , ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.
Obchodné podmienky sú platné od 11.3.2014 do odvolania.
Informácie pre kupujúcich: v prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.
Internetový obchod www.pompony - strapce.sk